یکشنبه, 04 آبان 1393 13:45

"مریخی" (The Martian) فیلم جدید ریدلی اسکات / بازیگر "12 سال بردگی" نیز به لیست بازیگران این فیلم پیوست

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
"مریخی" (The Martian) فیلم جدید ریدلی اسکات / بازیگر "12 سال بردگی" نیز به لیست بازیگران این فیلم پیوست "مریخی" (The Martian) فیلم جدید ریدلی اسکات / بازیگر "12 سال بردگی" نیز به لیست بازیگران این فیلم پیوست

سی و یک نما- ریدلی اسکات هم اکنون فیلم "خروج" (Exodus) را بر روی پرده سینماها دارد، اما خبرها حاکی است فیلم جدید اسکات به نام "مریخی" (The Martian) نیز در 25 نوامبر 2015 به نمایش عمومی در خواهد آمد.

از بازیگران سرشناسی که به فیلم بعدی ریدلی اسکات به نام "مریخی" (The Martian)پیوسته‌اند، می‌توان به جیوتل اجیفور، سباستین استان و مکنزی دیویس اشاره کرد.

قطعاً اعلام بازیگران «مریخی» در این روزها به یکی از جذاب‌ترین خبرها تبدیل شده است. پس از مت دیمون، جسیکا چستین، جف دنیلز، کریستین ویگ، کیت مارا، شان بین، دونالد گلوور و میشل پنا، سه بازیگر سرشناس دیگر به این لیست اضافه شدند. فیلم نامه‌ی این اثر، نوشته‌ی درو گودارد است.

جیوتل اجیفور، ستاره‌ای که برای "دوازده سال بردگی" "Twevle years a slave" برنده‌ اسکار شد، در این فیلم نقش فرمانده‌ی عملیاتی بر روی مریخ را بر عهده دارد. طی این عملیات، مت دیمون که نفش فضانورد را ایفا می‌کند در فضا گم می‌شود.

همچنین سباستین استان، بازیگر فیلم "کاپیتان آمریکا" (Captain America) و مکنزی دیویس بازیگر سریال "ایست! آتش" (Halt and catch fire) در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

داستانِ این فیلم  براساس کتابی به همین نام نوشته "اندری ویر" ساخته خواهد شد. داستان این فیلم و یا کتاب درباره ی فضانوردی می باشد که در سیاره ی مریخ فرود می آید و باید سعی کند تا زمان برگشت اش به خانه در مریخ زنده بماند. ایده ی اولیه ی این پروژه بی شباهت به فیلم فوق العاده ی آلفونسو کوارون بنام "جاذبه"  نمی باشد.

نمایش فیلم «مریخی» در تاریخ 25 نوامبر 2015 خواهد بود. ریدلی اسکات هم اکنون "خروج" (Exodus) را روی پرده دارد.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید