یکشنبه, 23 شهریور 1393 14:36

دیروز "پل واکر"، بازیگر فیلم "سریع و خشن" 41 ساله شد / دخترش "مدو" به پدر فقیدش ادای احترام کرد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
پل واکر پل واکر پل واکر

سی و یک نما- دختر "پل واکر" فقید، "مدو"، برای ادای احترام به سالگرد تولد پدرش پست هایی را منتشر کرد.

دختر پل واکر روز جمعه جشن تولد 41 سالگی ای  برای پدر فقیدش برگزار کرد. پل والر در یک تصادف رانندگی در ماه نوامبر سال گذشته درگذشت.

"تولدت مبارک، دوستت دارم" مدو واکر در صفحه اینستاگرامش عکسی از کودکی خودش در آغوش پدرش را منتشر کرد.

برادرش نیز به عنوان یادی از برادر درگذشته اش پیام هایی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

"این روز یکی از روزهای تلخ و شیرین من است،" او در صفحه فیس بوک خود نوشته است: "امروز دلم برات تنگ شده، اما همزمان، این روز یادآور خاطراتی است که با تو داشتم، ماجراها، درسها و محبت های که بین ما بود و من چه خوش شانس بودم که همه آنها را از تو به یادگار دارم."

شرکت سینمایی، Ludacris ، نیز عکسی از بازیگر "سریع و خشن" سابق را که در عکس واکر به یک کودک خردسالکمک می کند را به اشتراک گداشته است. و نوشته است: "تولدت مبارک فرشته".

fast-7-film-2.jpg

پل ویلیام واکر، بازیگر آمریکایی، در 12 سپتامبر 1973 به دنیا آمد و در 30 نوامبر 2013 براثر تصادف رانندگی درگذشت. وی بیشتر به خاطر حضور در سری فیلمهای سریع و خشن مشهور بود.

پل واکر در حالی که با دوست خود با یک دستگاه خودرو سواری پورشه در حرکت بود، کنترل خودرو از دستشان خارج و به درخت کنار مسیر برخورد کردند و خودرو در آتش سوخت و ستاره سینا را در شعله‌های خود ناپدید کرد.

پس از حضور پلیس در محل حادثه که در جنوب کالیفرنیا در سانتا کلاریتا اتفاق افتاد،‌برای شناسایی راننده این خودرو که به دلیل از بین رفتن کامل اجزای صورت و بدن وی بر اثر شعله های آتش با انجام آزمایش DNA از روی بافت دندان برای شناسایی هویت وی اقدام کردند.

این  حادثه دلخراش بسیاری از طرفداران پل واکر را در سوگ خود نشاند.

این هنر پیشه و سوپر استار هالیوودی با بازی درپنج قسمت از شش قسمت فیلم " سریع و خشمگین" در کنار وین دنزل که با مضمون برگزاری مسابقات خیابانی و غیر قانونی اتومبیل سواری تولید شده بود نقش آفرینی کرد.

وی بیشتر درآمدش را صرف امور خیریه از جمله کمک و جمع آوری آن برای آسیب دیدگان و‌آوارگان طوفان هایان در فیلییپین صرف کرده بود. واکر برای دختر 15 ساله‌اش به تازگی به کالیفرنیا نقل مکان کرده بود.

آخرین فیلم واکر " ساعت‌ها" نام دارد که داستان آن درباره پیامد طوفان کاترینا است.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید