دوشنبه, 20 خرداد 1398 22:45

به بهانه روز ملی بهترین دوستان/ بهترین دوستان فیلم و سریال ها کدامند؟

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
به بهانه روز ملی بهترین دوستان/ بهترین دوستان فیلم و سریال ها کدامند؟ به بهانه روز ملی بهترین دوستان/ بهترین دوستان فیلم و سریال ها کدامند؟

سی و یک نما - روز گذشته مصادف بود با "روز ملی بهترین دوستان" که به این بهانه چند فیلم و سریال خارجی سینما و تلویزیون که دوستی کارآکتر ها در آن مشهود تر و ماندگارتر است را در ادامه می بینیم.

لورل و هاردی زوج کمدین مشهور دهه‌های بیست تا پنجاه سینمای آمریکا استاولیور هاردی در ۷ اوت ۱۹۵۷ در ۶۵ سالگی درگذشت و پس از مرگ هاردی، استن لورل به صورت رسمی از حرفه بازیگری کناره‌گیری کرد اما به علت بیماری زیاد نتوانست در مراسم درگذشت هاردی شرکت کند و گفت: «الیور درک می‌کند».اما در حقیقت او نمی خواست در این مراسم باشد. استن لوذل نیز هشت سال بعد در اوج تنهایی درگذشت.

 

معرفی فیلم-روز ملی بهترین دوستان

 

شخصیت داستانی شرلوک هولمز نخستین بار در سال ۱۸۸۷ میلادی توسط سر آرتور کانن دویل خلق شدو در نهایت چهار رمان و ۵۶ داستان کوتاه از شرلوک هولمز باقی مانده. محبوبیت و شهرت هولمز به گونه‌ای است که بسیاری معتقدند او خیالی نیست بلکه فردی واقعی است.شخصیت دوم ماجراهای شرلوک هولمز دوست وی دکتر واتسون است که او را همراهی می کند.

 

معرفی فیلم-روز ملی بهترین دوستان

 

کاوشگران The persuaders یکی از محبوبترین سریال های دهه ی هفتاد میلادی و مجموعه ی پر طرفدار قبل از انقلاب ایران با شرکت تونی کرتیس و راجر مور بود. این سریال پلیسی داستان دو کارآگاه با دو شخصیت متفاوت، یکی بامزه و شوخ طبع (تونی کرتیس) و دیگری خوش تیپ و مورد توجه خانم ها بود که در هر قسمت معمای یک پرونده را حل می کردند.

 

معرفی فیلم-روز ملی بهترین دوستان

 

شخصیت "رابین هود" در اینحا یک روباه دادرس مردم است که در جنگلهای شروود به همراه دوستانش زندگی می کند و از افراد پولدار و سرشناس دزدی می کند تا به فقرا کمک کند .دوست صمیمی او یک خرس به نام "جان کوچولو" است.

آنری شاریر با نام مستعار پاپیون (استیو مک کوئین) فردی است که به اتهام قتل در دادگاه فرانسه محاکمه و محکوم به حبس ابد در جزیره شیطان در ناحیه گویان در شمال شرقی آمریکای جنوبی برود ولی خود او ادعا می کند که بی گناه است. در طول مسیر وی با لوئیس دگا (داستین هافمن) آشنا می‌شود. دگا به او کمک می کند تا فرار کند.

 

معرفی فیلم-روز ملی بهترین دوستان

 

موجودات فضایی که با سفینهٔ خود به روی زمین آمده‌اند در جنگل مشغول تحقیقات در مورد حیات و پوشش گیاهی بر سطح زمین هستند که به دلیل احساس خطر مجبور به ترک زمین می شوند، اما یک نفر از آن‌ها جا می ماند. یک پسر بچه یازده ساله موجود بیگانه را پیدا کرده و او را به خانهٔ خود می‌برد و آرام آرام خودش و خانواده اش با موجود بیگانه دوست می‌شوند. پسر بچه که نامش الیوت است اسم این موجود فضایی را "ئی تی" که حروف اول و آخر نام خودش هم هست می گذارد.

 

معرفی فیلم-روز ملی بهترین دوستان

 

داستان فیلم دربارهٔ اندی دورفین بانکدار جوانی است که به اتهام قتل همسر و معشوق همسرش به زندان می‌افتد و ادعا می‌کند که بیگناه است و در ادامه او را در زندان می بینیم و در بند محکومین بلند مدت و ابد و یک روز.رستگاری در شاوشنک یک درام جنایی با بازی تیم رابینز، مورگان فریمن است. یک فیلم بی نظیر و دو شخصیت منحصر به فرد که در طول قصه ی مهیحش دوستان صمیمی هم در زندان می شوند. در این فیلم رابینز در نقش اندی دوفرین و فریمن در نقش الیس «رد» ردینگ بازی می‌کنند.

هری پاتر، ارباب حلقه ها، چطور با مادرت آشنا شدم، فرندز و داستان اسباب بازی لز نمونه های دیگر این فیلم ها هستند که در آن دوستی های صمیمی را می توان یافت.

 

معرفی فیلم-روز ملی بهترین دوستان

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید