سه شنبه, 17 ارديبهشت 1398 14:10

مراسم مت گالا برگزار شد / تم امسال: یادداشت هایی درباره ی مد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مراسم مت گالا برگزار شد / تم امسال: یادداشت هایی درباره ی مد مراسم مت گالا برگزار شد / تم امسال: یادداشت هایی درباره ی مد

سی و یک نما - مراسم «مت گالا»MetGala، یکی از بزرگ ‌ترین نمایش‌های استایل و لباس سلبریتی، امسال نیز مثل سال های گذشته در "اولین دوشنبه ماه می" برگزار شد.

برخلاف نمایش‌های دیگری که در نیویورک و مراسمی نظیر این مراسم، برگزار می‌شود، در مت گالا  MetGala فقط سلبریتی هایی حضور دارند که از آنها بطور رسمی دعوت شده‌اند، ولی کسانی که بلیط تهیه کرده‌اند در یک لیست انتظار قرار می‌گیرند. «آنا وینتور» مسئول این مراسم، نظر نهایی را برای حضور و عدم حضور شرکت‌کنندگان می‌دهد وهمه ی مهمانان باید توسط «مجله ووگ » نیز تائید شده باشند.

 

معرفی فیلم-مراسم مت گالا برگزار شد


در ضمن اگر سلبریتی‌ها توسط یکی از برندهای شرکت‌کننده در مراسم دعوت شده باشند، بر اساس تم خاصی، باید لباسی از همان برند را به تن داشته باشد. به همین دلیل برندها علاقه شدیدی به استفاده از یک سوپر استار در این مراسم دارند تا بتوانند بیش از پیش خودشان را تبلیغ کنند.
درچند سال اخیر، عکس‌های این مراسم پس از مراسم فرش قرمز اسکار، مهم‌ترین و پرطرفدارترین ترند عکس ها در شبکه‌های اجتماعی بوده است.

 

معرفی فیلم-مراسم مت گالا برگزار شد


آنچه باید از مراسم «مت گالا» MetGala بدانیم
به وجود آمدن "مت گالا" MetGala ایده کمپانی« متروپولیتن» بود که مراسمی برگزار کند و عواید حاصل از این مراسم را به انستیتومد و لباس بدهد. این مراسم هر سال تم خاصی دارد و انتظار می‌رود که مهمانان لباس‌هایی مرتبط با تم تعیین شده برای این مراسم در نظر بگیرند. موضوع مراسم امسال «یادداشت‌هایی درباره مد» بود.

 

معرفی فیلم-مراسم مت گالا برگزار شد


این مراسم هر ساله در موسسه لباس "متروپولیتن" نیویورک برگزار می‌شودکه تا کنون هزاران اثر تاریخی مربوط به مد و لباس را گردآوری کرده است. هدف از تاسیس این موسسه در سال 1945 نیز حفظ لباس‌های تاریخی و لباس‌های متفاوت طراحان مد مشهور از گذشته تا به امروز بوده است.

 

معرفی فیلم-مراسم مت گالا برگزار شد


مثل همیشه که مراسم مت گالا با سلبریتی ها و مهمانان مد خودش معروف است امسال هم شخصیت‌های مهم دنیای مد در این مراسم حضور خواهند داشت. مهمانان مراسم توسط آنا وینتور سردبیر مجله ووگ دعوت می‌شوند، افرادی همچون کیتی پری، ریحانا، لیدی گاگا ،جی جی حدید، بلا حدید ، رامی مالک و کایلی جنر.به نظر می رسد امسال دعوت از گاگا و مالک به دلیل درخششان در اسکار است.

 

معرفی فیلم-مراسم مت گالا برگزار شد


آنا وینتور، سردبیر مجله ووگ، در سال ۱۹۹۵ به عنوان مدیر برگزاری مراسم مت گالا MetGala انتخاب و در سال ۱۹۹۹ به عنوان رهبر اصلی این مراسم منصوب شد. از آن زمان تاکنون، این مراسم تبدیل به گردهمایی خیرخواهانه جهانی در کنار جنبه‌هایی همانند سیاست، کسب‌وکار و فیلم شده است.

 

معرفی فیلم-مراسم مت گالا برگزار شد


این مراسم باگذشت زمان تبدیل به یکی از مهم‌ترین جشن‌های سالانه شد به‌طوری‌که در سال 2004، میشل اوباما همسر رییس جمهور وقت، باراک اوباما نیز در این مراسم شرکت کرد.

 

معرفی فیلم-مراسم مت گالا برگزار شد

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید