چهارشنبه, 05 شهریور 1393 16:40

معرفی انیمیشن "انومالیزا" (Anomalisa) شاهکار دیگری از چارلی کافمن

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سی و یک نما- وقتی اسم "چارلی کافمن" در میان است باید منتظر اتفاق مهمی در سینما بود  چون این اسم خودش را اثبات کرده است. کافی است تا  اسم این فیلم ها را بشنوید و ببینید تا به مهم بودن این شخص در سینما پی ببرید، فیلم هایی چون جان مالکویچ بودن، درخشش ابدی یک ذهن بی آلایش، اقتباس و نیویورک جز به کل.

چارلی کافمن انیمیشن استاپ موشن نیز ساخته تا به لیست اثرهایش انیمیشنی را هم بیفزاید.

انومالیزا (Anomalisa) یک انیمیشن استاپ موشن به نویسندگی چارلی کافمن است، داستان فیلم درباره یک گوینده معروف می باشد که سفری را با انگیزه اصلاح زندگی مردم شروع می نماید اما بنا به اتفاقاتی که در طی این سفر رخ می دهد زندگی خود را پوچ و بیهوده می یابد، وی دنیا را جایی کاملا خاکستری و یک نواخت می پندارد که همه در آن به معنای واقعی کلمه یکسان به نظر می رسند. ناگهان یک روز صدای دختری از پرده پوچی با او صحبت می کند...

photo-main.jpg

عوامل فیلم در مورد این پروژه چنین می گویند که یک پروژه مستقل از سیستم مرسوم هالیوود است "ما سالها در پروژه های تلویزیونی و سینمایی زیادی کار کرده ایم و در حال حاظر می خواهیم چیزی کاملا زیبا و ناب بسازیم."

این انیمیشن انومالیزا استاپ موشن که از روی نمایشنامه‌ای به همین نام اقتباس شده است، طرح اولیه این فیلم ممکن است خیلی معمولی به نظر برسد. اما یادتان باشد که این فیلم توسط چارلی کافمن نوشته شده و او یکی از کارگردانان این انیمیشن هم هست: ذهن خلاقی که تماشای فیلم‌های بزرگی چون "جان مالکوویچ بودن" و "اقتباس" و "او" را مدیون او هستیم. صدا پیشگان بااستعدادی چون جنیفر جیسون لی و دیوید تیولیس هم در این انیمیشن صدا پیشگی کرده‌اند. و با حضور کافمن در نقش خالق فیلم، مطمئن خواهیم بود که آنومالیسا خیلی بیشتر از آن چیزی است که در ابتدا به نظر می‌رسد. یک انیمیشن کافمن‌وار بهتر از آن است که از دستش بدهیم.

db4e513121bfa9988da95cbd27409b69.jpg

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید