سه شنبه, 19 فروردين 1399 01:57

معرفی فیلم مرد نامریی محصول سال 2020 / قاتلی که تو را دوست دارد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
معرفی فیلم مرد نامریی محصول سال 2020 / قاتلی که تو را دوست دارد معرفی فیلم مرد نامریی محصول سال 2020 / قاتلی که تو را دوست دارد

هما گویا / سی و یک نما - دلهره از همان تیتراژ آغارین شروع می شود.جذر و مد و امواج خروشان آب هایی که به سختی در تاریکی شب به صخره برخورد می کند و صدای آن جایگرین موسیقی متن فیلم شده است و چراغ ویلایی در بالای صخره که توجه ما را جلب میکند .

 با سکانس بعدی وارد اتاق خواب می شویم. ساعت کنار تخت خواب چهار و چهل و یک  دقیقه ی بامداد را نشان می دهد.چیزی به صبح نمانده است.

 

معرفی فیلم مرد نامریی محصول سال 2020

 

زن به آهستگی بستر را ترک می کند. به نظر می رسد که شب گذشته به مرد مقداری قرص دیازپام خورانده است. دوربین مدار بسته را روی او زوم می کند و سپس بقیه دوربین ها را از کار می اندازد. او قصد فرار دارد و برای فرار با خواهرش امیلی قرار گذاشته است. مرد با صدایی از خواب بیدار می شود.هیجان به اوج می رسد اما بالاخره سیسیلیا و امیلی می توانند فرار کنند.

زمان به دو هفته بعد شیفت می کند. سیسیلیا از طریق امیلی به خانه ی پلیس مرد سیاه پوست و مجردی که با دخترش نوجوانش زندگی می کند پناه آورده است. سیسیلیا دچار بیماری وسواس فکری است تا جایی که حتی نمی تواند لحظه ای از خانه خارج شود.

امیلی می آید و به سیسیلیا خبر می دهد که دیگر جای نگرانی نیست. چون (آدریان) مردی که او را آزار می داده، مرده است.

خبر را به او نشان می دهد: "دانشمند برجسته ی فیزیک خودکشی کرده است".

 

معرفی فیلم مرد نامریی محصول سال 2020

 

اما سیسیلیا حضور آدریان را احساس می کند. تام برادر آدریان که وکیل او نیز بوده به سیسیلیا خبر می دهد که آدریان برای او ارثیه و مستمری گذاشته اما شرط کرده که این پول قابل توجه تا زمانی به سیسیلیا پرداخت می شود که دچار جرم یا جنایتی نشده و از نظر روانی هم سلامت وی تایید شود و .........

مرد نامرئی به The Invisible Man داستان علمی تخیلی از اچ.جی. ولز است درکه در سال ۱۸۹۷ منتشر شده‌است. این داستان که به صورت سوم شخص روایت می‌شود مورد اقبال زیادی قرار گرفته و تاکنون فیلم‌ها و سریال‌های متعددی با اقتباس از آن ساخته شده‌است. اما نسخه ی اخیر آن چندان شباهتی به داستان کتاب ندارد، به جز حضور یک دانشمند که می تواند نامریی شود.

 

معرفی فیلم مرد نامریی محصول سال 2020

 

(مرد نامرئی  The Invisible Man) فیلمی فانتزی/ ترسناک به نویسندگی و کارگردانی "لی ونل" است که در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۰ اکران شد و بازیگرانی چون "الیزابت ماس" و "الیور جکسون-کوهن" در آن حضور دارند.

اولین فیلم اقتباسی از رمان مرد نامرئی اثر اچ.جی. ولز در سال ۱۹۳۷ به کارگردانی "جیمز ویل " ساخته شده است.

 

معرفی فیلم مرد نامریی محصول سال 2020

 

مرد نامرئی همچنین، سرآغاز ساخت تعدادی «دنباله» و «اسپین‌آف» دیگر، در سال‌های بعد بوده که بسیاری نیز، ارتباط چندانی به داستان اصلی رمان نداشتند.

در این میان یک مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی در سال های ۱۹۷۵ تا ۱۹۷۶ میلادی از شبکهٔ «ان‌بی‌سی» به روی آنتن رفت که طرفداران بسیاری داشت و درتلویزیون ایران نیز پخش شد. بازیگر این سریال دیوید مک‌کالوم بود که با این سریال به شهرت رسید.

 

معرفی فیلم مرد نامریی محصول سال 2020

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید