چهارشنبه, 26 شهریور 1393 15:06

گریم وحشتناک "مریل استریپ" در فیلم "درون جنگل"

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
گریم وحشتناگ "مریل استریپ" در فیلم "درون جنگل" گریم وحشتناگ "مریل استریپ" در فیلم "درون جنگل" گریم وحشتناگ "مریل استریپ" در فیلم "درون جنگل"

سی و یک نما- با انتشار پوستر جدید فیلم «درون جنگل» چهره مریل استریپ با گریم وحشتناکش در این فیلم دیده شد.

به گزارش سی و یک نما به نقل از اسکرین دیلی، کمپانی دیسنی تولیدکننده فیلم «درون جنگل» پوستر جدید این فیلم را با تصویری وحشتناک از مریل استریپ منتشر کرد.

بازیگر مشهور سینما در فیلم «درون جنگل» در نقش اصلی و تصویرکننده یک جادوگر است.  

استریپ با هر نقشی که بر عهده می گیرد، موجب شگفتی تماشاگران می شود و بنابراین جای تعجب ندارد که وقتی او نقش جادوگری از قصه های دنیای پریان را برعهده بگیرد واقعا چنین حسی را به تماشاچی منتقل کند.

فیلم «درون جنگل» اقتباسی از نمایش موزیکال استیون ساندهایم در سال 1987 در برادوی است که راب مارشال کارگردان نامزد اسکار آن را کارگردانی کرده است.

این فیلم ترکیبی از چندین داستان برادران گریم است که با مسایل مدرن هم در آمیخته است. در کنار استریپ بازیگران دیگری چون امیلی بلانت، کریس پاین، آنا هندریک و جانی دپ در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

IMG09381221.jpg

از آغاز سال 2012 ساخت این پروژه مطرح بود تا سرانجام سال پیش ساخت آن جدی شد.

راب مارشال کارگردان فیلم «شیکاگو» و «9» در سال 2011 کارگردانی «دزدان کاراییب 4» را برعهده داشت.

فیلمنامه این فیلم موزیکال توسط جیمز لاپین نوشته شده و از ترانه ها و موسیقی ساندهایم استفاده کرده است.

این قصه داستان یک نانوا و همسرش را روایت می کند که می خواهند بچه دار شوند و یک خانواده واقعی را تشکیل بدهند. به همین دلیل آن ها راهی جنگل می شوند تا جادوگر را پیدا کنند و از او بخواهند آرزویشان را برآورده کند.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید