شنبه, 12 تیر 1395 17:23

کتابخوانی در تابستان با کتاب "من رو به روی آنها" نوشته هما گویا

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
کتابخوانی در تابستان با کتاب "من رو به روی آنها" نوشته هما گویا کتابخوانی در تابستان با کتاب "من رویروی آنها" نوشته هما گویا

سی و یک نما- اهل فن 4 فاکتور برای یک گفتگوی درست و سالم معرفی کرده اند: کیفیت، کمیت، ارتباط و روش. در گفتگوهای کتاب "من روبروی آنها" هر چهار فاکتور بالا به طرز درست و منطقی رعابت شده اند. کانال تلگرامی OrangeInk اقدام به کمپینی با عنوان "در این تابستان هر هفته یک کتاب بخوانیم" کرده است که در هفته دوم نگاهی به کتاب "من روبروی آنها" داشته که ضمن قدردانی و خرسندی از نگاه تخصصی ایشان در ادامه میبینیم.

کانال تلگرامی OrangeInk اقدام به کمپینی با عنوان "در این تابستان هر هفته یک کتاب بخوانیم" کرده است که در هفته دوم نگاهی به کتاب "من روبروی آنها" داشته که ضمن قدردانی و خرسندی از نگاه تخصصی ایشان در ادامه میبینیم.

مدیریت کانال   OrangeInk برعهده احسان گرجی است. وی متخصص آموزش (Education)، مدیریت  (Management)، رهبریت  (Leadership)، تیم وُرک (Teamwork) و مدیریت منابع انسانی و سرمایه های انسانی (HR & HP) است.

ایشان در کانال OrangeInk نگاهی به کتاب من رو به روی آنها داشته. که ضمن قدردانی و خرسندی از نگاه تخصصی ایشان در ادامه میبینیم.

«اهل فن 4 فاکتور برای یک گفتگوی درست و سالم معرفی کرده اند- کیفیت، کمیت، ارتباط و روش. اینکه هر کدام از این المان ها دقیقا به چه معنا هستند باشد برای درسنامه و رویدادهای مبسوط اش (مانند رویداد دیالوگ سال گذشته)؛ به این بپردازیم که چرا در معرفی من روبروی آنها با این چهار فاکتور شروع کردیم.

من روبروی آنها مجموعه ای از گفتگوهای هما گویا با هنرمندان نام آشنای سینما، تئاتر و تلویزیون که در چند سال اخیر در روزنامه های شرق، اعتماد، مردم سالاری، بهار و ... انجام و چاپ شده اند. خانم گویا در گفتگوهایش به شدت به چهار فاکتور بالا وفادار بوده است و همین می شود که برای مثال از رضا عطاران همان را می پرسد که دوست داشتیم بپرسیم. دیالوگ با شهاب حسینی همانی می شود که دلمان می خواهد، مرضیه برومند را کامل کشف می کنیم و رد پای سوپر- موفقیت های این سه سال رامبد جوان را لابه لای حروف چینی های شرق 9 سال پیش می جوییم. و تمامی این گفتگوها درست جایی تمام می شوند که باید؛ کمی بعد از اوج کیفور شدن مان!

قسمت دوم کتاب یادداشت ها و مقالات ایشان در مطبوعات است. هما گویا هم اکنون مدیر سایت سینمایی سی و یک نما است.»

photo_2016-07-02_16-35-26.jpg

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید