چهارشنبه, 25 اسفند 1395 16:36

محمد صالح علا سال جدید را در شبکه چهار تحویل می کند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
محمد صالح علا سال جدید را در شبکه چهار تحویل می کند محمد صالح علا سال جدید را در شبکه چهار تحویل می کند

سی و یک نما- تهیه کننده «چشم شب روشن» با بیان اینکه ویژه برنامه این شبکه برای تحویل سال بدون میهمان برگزار خواهد شد، این زمان را فرصتی برای خلوت محمد صالح علا با مخاطبان ثابتش دانست.

 

امیر قمیشی تهیه کننده «چشم شب روشن» با اعلام اینکه محمد صالح علا تحویل سال شبکه چهار را بدون دعوت از هیچ میهمانی و تنها با اجرای خود سپری می‌کند، گفت: «این تصمیم شورای سیاست گذاری این برنامه بود، چرا که بزرگترین نام‌ها در عرصه فرهنگ و هنر میهمان این برنامه بوده‌اند و کمتر زمانی برای خلوت محمد صالح علا با مخاطبان ثابتش در طول سال به وجود آمده است. وقتی نام صالح علا برده می‌شود مخاطب یاد تفاوت می‌افتد. البته میان برنامه‌های بسیاری تهیه شده که در حین برنامه پخش خواهند شد.»

قمیشی یادآور شد: «این چینش تا پایان تعطیلات در «چشم شب روشن» هم محفوظ است و مباحث کارشناسی این برنامه در قالب گفتگو به بعد از تعطیلات نوروز موکول شده و صرفا برخی کارشناسان برنامه از طریق آیتم های کوتاه تولیدی و یا تماس تلفنی یا اسکایپ در برنامه حضور دارند.»

وی که تهیه کننده برنامه قند پهلو نیز هست، با بیان اینکه ضبط فینال برنامه قند پهلو به پایان رسیده است،‌ پنج شنبه را روز پایان تولید این مسابقه عنوان کرد که قرار است در آن ویژه برنامه آغاز سال جدید ضبط شود.

قمیشی همچنین علت اصلی حضور در برنامه سه ستاره را احترام به احسان علیخوانی دانست و گفت: «چون آقای علیخوانی را دوست داشتم در این برنامه شرکت کردیم. ولی اصلاً فرصتی برای تبلیغ نداشتیم. از طرفی آقای صالح علاء ترجیح می‌دهد نه برنده باشد نه بازنده، چرا که اگر برنده شود شرمنده نامزدهای دیگر خواهد شد و بازنده شدنش نیز در مقابل داورانی که انتخابش کرده‌اند شرمنده‌اش می‌کند.»

ویژه برنامه تحویل سال شبکه چهار از یک ساعت پیش از تحویل سال، تا یک ساعت بعد از آغاز سال ۹۶ ادامه دارد و این برنامه در شبهای نوروز نیز هر شب ساعت ۲۴ به مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن می رود.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید