یکشنبه, 08 آبان 1401 13:30

مراسم تشییع پیکر زنده یاد جلال مقامی

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مراسم تشییع پیکر زنده یاد جلال مقامی مراسم تشییع پیکر زنده یاد جلال مقامی

سی و یک نما - مراسم تشییع پیکر زنده یاد جلال مقامی دوبلور، مجری و گوینده پیشکسوت صبح روز یکشنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۱ از مقابل خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

پیکر جلال مقامی امروز ـ یکشنبه ـ هشتم آبان ماه در حالی به سمت خانه ابدی‌اش بدرقه شد که تمامی دوستانش با اشک و بغض در سوگش سخن می‌گفتند. او روز پنجشنبه (پنجم آبان ماه) بر اثر ایست قلبی چشم از جهان فرو بست.

در مراسم تشییع پیکر این هنرمند افرادی همچون ناصر ممدوح، ابوالحسن تهامی‌نژاد، محمود قنبری، منوچهر والی‌زاده، جلیل فرجاد، علی همت مومیوند، منوچهر زنده‌دل، افشین زی‌نوری، اردشیر منظم، رضا بنفشه خواه و محمدرضا رضاپور مدیر شبکه نمایش، محسن سوهانی مدیر رادیو نمایش، بهرام افشاری، مجتبی نقی ای، سعید شیخ زاده، شهزاد بانکی، تورج نصر و فرزاد حسنی (مجری مراسم) حضور داشتند.

در پایان این مراسم پیکر جلال مقامی با همراهی نزدیکان و همکارانش برای خاکسپاری به قطعه هنرمندان بدرقه شد.

همچنین سه شنبه ـ دهم آبان ماه ـ از ساعت ۱۳ تا ۱۴:۳۰ مراسم یادبود زنده‌یاد جلال مقامی در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.

62415071.jpg

ناصر ممدوح: زنده یاد جلال مقامی مظلوم زیست و مظلوم رفت. من خیلی از رفتنش متاثر شدم، دیر یا زود همه خواهیم رفت.

62415070.jpg

ابوالحسن تهامی‌نژاد: این پیکر جلال مقامی است، پایان یک سفر ۶۹ ساله در جاده پرپیچ و خم هنر. کاش آن شعر رسول نجفیان را به خاطر داشتم و برایت می خواندم که می گفت عجب رسمی است.‌.. از برنامه «دیدنی ها» نگفتم، صدا و تصویر تو در همه خانه های ایرانیان بود. مدت های طولانی مردم دانستنی ها را از «دیدنی ها»ی تو یاد می گرفتند. تو لیاقت داشتی که ازت ده ها فیلم بسازند. چند سال در خدمت هنر بودی؟ بیش از ۶۰ سال!

4318690.jpg

منوچهر والی زده: من دلم برای یک خاطره از جلال مقامی تنگ می شود؛ وقتی که کمی دیر می‌کردم برای دوبله او به من می گفت «پسرم بیا» و حالا پدرم رفته است. چقدر زود دوبلورها می روند. همیشه می گفتم من از تو بزرگترم و او می گفت همه بچه های دوبله فرزند من هستند. آنها که تازه به این کار و رشته آمده اند می گویند ما آمده ایم که کنار بزرگان باشیم ولی متاسفانه نشد.

4318666.jpg

62415073.jpg

4318665.jpg

4318692.jpg

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید