شنبه, 12 بهمن 1398 20:46

شروع سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با سه کام حبس برای اهالی رسانه

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
شروع سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با سه کام حبس برای اهالی رسانه شروع سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با یه کام حبس برای اهالی رسانه

سی و یک نما – اولین فیلم در سینمای رسانه (پردیس ملت) « سه کام حبس» سامان سالور بود که کام اصحاب رسانه را تلخ کرد. بازی هایی که انگار پیش از این هم از همین بازیگران دیده بودیم و گر چه بنمایه اصلی فیلم اعتیاد بود اما شاید میشد سامان سالور کمی از بار تلخی فیلم بکاهد، گر چه از نظر خود وی این فیلم می تواند دررابطه با اعتیاد رسالتش را انجام داده باشد.

 

در نشست خبری فیلم «سه کام حبس» ابتدا سامان سالور به احترام جان‌باختگان سقوط هواپیمای اوکراینی از همگی خواست تا به ایستند و یک دقیقه سکوت کنند.
جالب توجه اینکه، وی به همراه بازیگران اصلی فیلم محسن تنابنده، پریناز ایزدیار، سمیرا حسن پور (بازیگر و همسر سامان سالور) و متین ستوده همگی لباس مشکی به تن داشتند.

متین ستوده که نقش بسیار کوتاهی در فیلم داشت در پاسخ به خبرنگاران گفت علت پذیرفتن و انتخاب این نقش، دوستی با کارگردان و خصوصیات فیلم بوده است.

سامان سالور درمورد علت انتخاب موضوعی پیرامون اعتیاد گفت: تلاشمان این بود که جنبه دیگر از اعتیاد را نشان بدهیم. اعتیاد با فراگیری خاصش در جامعه بسیار مهم است و اگر با دیدن آن یک نفر از اعتیاد دست بکشد رسالتش را انجام داده است. وی در رابطه با بازی تکراری محسن تنابنده نیز اضافه کرد:" بازی وی با فیلم لامپ 100 متفاوت است و انرژی او در همکاری فیلم عالی بود. او در مراکز مختلف درمانی که بیماران قلبی و سکته‌ای را پرستاری می‌کنند ملاقات کرد تا نقش آنان را بهتر ایفا کند".

وی درباره نقش منفعل پلیس در فیلم هم گفت: پلیس معیار و محور فیلم ما نبود.

وی در پاسخ به ایرادی که در مورد رنگ فیلم گرفته شد نیز توضیح داد که سعی کردم تا رنگ فیلم شبیه فیلم‌های دیگر نباشد و به فراخور فیلمنامه رنگ با فیلم شبیه باشد.
محسن تنابنده و پریناز ایزدیار هم از این همکاری استقبال کردند و گفتند که پارتنر های خوبی برای یکدیگر در فیلم "سه کام حبس" بوده اند و پریناز ایزدیار منکر شباهت بازی اش در این فیلم با حضورش در فیلم "ابد و یک روز" شد.
سه کام حبس داستان زنی است که پس از بیماری همسرش مجبور می شود تا به صورت خرده فروشی، مواد مخدر بفروشد.
عکس : زهرا اروجلو

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید