چهارشنبه, 26 بهمن 1401 13:50

ده تصویر از مراسم تدفین فروغ فرخزاد به روایت یحیی دهقانپور/ وقتی همه سراغ ابراهیم گلستان را می‌گرفتند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
ده تصویر از مراسم تدفین فروغ فرخزاد به روایت  یحیی دهقانپور/ وقتی همه سراغ ابراهیم گلستان را می‌گرفتند ده تصویر از مراسم تدفین فروغ فرخزاد به روایت یحیی دهقانپور/ وقتی همه سراغ ابراهیم گلستان را می‌گرفتند

سی و یک نما - صدای ترمز و برخورد شدید یک خودرو در چند ده متری خانه‌ی ابراهیم گلستان، اول از همه او را شوکه کرد. شاید صدای این ماشین برایش آشنا بود حتی به گاه تصادف و این مرگ را پیش از همه دیده بود.

فروغ عاشق بود، برای عشقش تاوان زیادی داد. خیلی‌ها عاشق ابراهیم گلستان بودند. خوش تیپ، فرهیخته، خوش کلام و... خلاصه همه چیز تمام و البته اهل دل. ابراهیم گلستان از اینکه عاشقش باشند، بدش نمی‌آمد اما فروغ کسی نبود که که زودگذر عاشق شود و بعد فارغ شود. شیدا شده بود. گاه در آیینه نگاه می‌کرد و می‌گفت:"شاید به اندازه کافی زیبا نیستم". بینی‌اش را عمل کرد اما چندان فرقی برای ابراهیم گلستان نمی‌کرد.

بدترین توهین‌ها را از طرف خانواده‌ی گلستان تحمل می‌کرد که نمی‌شود از آنها خرده گرفت و از طرف خیلی‌ها که بیشتر زن بودند تحقیر شد. او حتی فرزندش را با این عشق طاق زده بود. هیچکس نمی‌فهمیدش و تمام. باید تمام می‌شد، آن هم در نزدیکی خانه‌ی ابراهیم گلستان.

در مراسم تدفین او خانم‌ها کمتر حضور داشتند و ابراهیم گلستانی که نیامده بود و همه سراغش را می‌گرفتند...

صادق چوبک، احمد شاملو، نجف دریابندری، جلال آل احمد مسعود بهنود، عباس کیارستمی و...

 Screenshot (6).png

 Screenshot (9).png

 Screenshot (14).png

 Screenshot (15).png

  Screenshot (17).png

 Screenshot (21).png

 Screenshot (27).png

 Screenshot (30).png

 Screenshot (36).png

   Screenshot (34).png

Screenshot (44).png 

دیدگاه‌ها  

0 #1 رها 1402-03-27 09:38
دوستانی که به خانواده گلستان خرده می گیرین که چرابه فروغ سخت گرفتن یاتوهین کردن کافیه فقط یه لحظه خودتونوجای فخری عزیزولیلی نازنین بزارین کسی بیادوهمسریه زن فرهیخته وپدریه دختری که افتخاره به یغماببره ذهن مردخونواده که بایدتوچارچوب خونه وخونوادش محصورباشه حالابره روبسوی بیگانگی باخانواده وفکرکردن به یه معشوقه بخدابدحالیه بد...فخری انقدرانسان بزرگی بودکه دوبارفروغ خودباخته پرفریبونجات داده بود...خیلی به خانواده گلستان سخت گذشت خیلی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید