سه شنبه, 03 شهریور 1394 02:19

روبرتو کارلوس و میشل سالگادو در آخرین ساعات پنجشنبه پنجم شهریور مهمان خانه های ما هستند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
روبرتو کارلوس و میشل سالگادو در آخرین ساعات پنجشنبه پنجم شهریور مهمان خانه های ما هستند روبرو کارلوس و میشل سالگادو در آخرین ساعات پنجشنبه پنجم شهریور مهمان خانه های ما هستند

سی و یک نما – دو ستاره ی بزرگ فوتبال، روبرتو کارلوس و میشل سالگادو پنجشنبه شب ساعت 23:30 مهمان عادل فردوسی پور در ویژه برنامه 90 خواهند بود.

تیم فوتبال ستارگان فوتبال جهان که برای انجام یک دیدار تدارکاتی به تهران سفر می‌کنند، در دو تاریخ پنجشنبه و جمعه به تهران خواهند رسید.

روبرتو کارلوس و میشل سالگادو اعضای اصلی تیم فوتبال ستارگان فوتبال جهان بامداد پنجشنبه هفته جاری وارد تهران می‌شوند و فرناندو هیرو، لیتمن، کوکو، بایا و دیگر بازیکنان بامداد جمعه به ایران می‌رسند.

حسین یار یار مدیر تیم هنرمندان در این رابطه گفت: در تیم ستارگان فوتبال ایران هم سعی کرده‌ایم تنها آماده‌ها را دعوت کنیم و به این ترتیب احمدرضا عابدزاده، ابراهیم میرزاپور، فرهاد مجیدی، علی کریمی، مهدی هاشمی‌نسب، خداداد عزیزی و ... در این بازی به میدان خواهند رفت. میشل سالگادو نیزبا کارلوس کی‌روش برای هدایت تیم ستاره‌های جهان هماهنگ خواهد شد. حضور"علی دائی" در این بازی هنوز قطعی نشده است اما قرار است "علی پروین" با علی دایی گفتگو کرده و نظرش را برای حضور در این مسابقه جلب کند.

روز جمعه ستاره های ایران به مصاف ستاره های جهان می روند.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید