یکشنبه, 26 دی 1395 00:43

سریال آرام می گیریم از امشب روی آنتن شبکه دو رفت

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
سریال آرام می گیریم از امشب روی آنتن شبکه دو رفت سریال آرام می گیریم از امشب روی آنتن شبکه دو رفت

سی و یک نما- پخش سریال 42 قسمتی "آرام می گیریم" به کارگردانی روح الله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی از از امشب در شبکه دو سیما شروع شد.


این مجموعه با مشارکت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس است به روابط، تفاوت‌ها و تعامل‌های بین نسلی، گذشت و نوع دوستی و از طرفی زیاده‌خواهی در بستر قصه‌ای با محوریت تمام اعضای یک خانواده می پردازد. خانواده‌ای که تنها در سایه همدلی و همگرایی اعضای آن است که آرامش و امنیت از دست رفته، دگر باره باز می‌گردد.

از ویژگی‌های «آرام می‌ گیرم» نبود وجود قهرمان واحد است. در داستان این سریال شخصیت های متعدد و متنوعی وجود دارند که هر یک در جایگاه خود دغدغه های خاص خود را داشته و به نوعی قهرمان هستند بنابراین هر یک از مخاطبان با سلایق مختلف می توانند با یکی از شخصیت های این سریال همذات پنداری کنند.

این سریال به روابط، تفاوت ها و تعامل های بین نسلی، گذشت و نوعدوستی و از طرفی زیاده خواهی در بستر قصه ای با محوریت تمام اعضای یک خانواده پرداخته می شود. خانواده ای که تنها در سایه همدلی و همگرایی اعضای آن است است که آرامش و امنیت از دست رفته، دگر باره باز برمی گردد.....

بازیگران سریال "آرام میگیریم"

هوشنگ ابراهیمی ( نقش حاج ابراهیم) / آتیلا پسیانی / مجید صالحی ( نقش مسعود ) / ثریا قاسمی ( همسر حاج ابراهیم ) / لعیا زنگنه / لیلا اوتادی ( نقش آوا) / کامران تفتی / آشا محرابی / نگار عابدی / علی اوسیوند (نقش ناصر) / محمد فیلی / مهدی سلوکی ( نقش سعید) / میرطاهر مظلومی ( نقش منصور) / شهرزاد کمال زاده ( نقش رعنا) / حمید هدایتی / مونا فرجاد / نسرین نکیسا / محمود مقامی / ارسلان قاسمی / حسین اکبری / مهسا هاشمی و

مجید صالحی در آرام می گیریم ایفاگر نقش مسعود است. مسعود شخصیتی دوگانه دارد که در روند داستان ضمن تاثیرگذاری در جریان کلی قصه به مرور متاثر از دیگر شخصیت های پیرامون خود، مسیر تازه ای در زندگی اش پدیدار می شود. مسعود چهارمین فرزند خانواده محوری قصه است که به دلیل بلند پروازی هایش به ناملایمتی ها و تلخی های عدیده ای در جریان زندگی خود برخورد می کند.

عوامل سریال "آرام می گیریم":

تهیه کننده: فرهاد گلی
کارگردان: روح الله سهرابی
فیلمنامه اولیه: سید مرتضی مصطفوی ـ روح الله سهرابی
بازنویسی نهایی: فریدون فرهودی ـ فروغ فروهیده
مشاور کارگردان و بازیگردان: محمدرضا فاضلی
مدیر تصویربرداری : محمد ناصری
مدیر تولید : ایرج طایفه غلامی
مدیر برنامه ریزی : فرزاد رحمانی
طراح گریم : زهره سیه پوش
مدیر صدابرداری : امیر عاشق حسینی
طراح صحنه و لباس : رضا درگزی
دستیار اول کارگردان : مهدی سهرابی
مدیر تدارکات : امیرهوشنگ حسینی
منشی صحنه : آزاده جهانبخش
عکاس و تصویربردار پشت صحنه : پیام نصیری
آهنگساز : محمد محمدعلی
تدوین : موحد شادرو ـ نوید توحیدی

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید