سه شنبه, 02 تیر 1394 15:17

هفته نامه ای که صبحش، با حاشیه طلوع می کند / درآمد میلیاردی احسان علیخانی

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
هفته نامه ای که صبحش، با حاشیه طلوع می کند / درآمد میلیاردی احسان علیخانی هفته نامه ای که صبحش را با حاشیه طلوع می کند / درآمد میلیاردی احسان علیخانی

سی و یک نما- "طلوع صبح" عنوان هفته نامه تازه ای است که از دیروز بر روی کیوسک روزنامه فروشی ها قرار گرفته است، اولین شماره این هفته نامه برای جلب توجه مخاطب از بهترین تیلیغ یعنی پرداختن به حواشی شروع کرده است.   

نخستین شماره از هفته‌نامه «طلوع صبح» به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی مصطفی فقیهی صبح دیروز به دکه مطبوعات آمد.

هفته‌نامه «طلوع صبح» با گفتگوی اختصاصی با محمدجواد ظریف پیرامون مهمترین مسائل روز از صبح دیروز دوشنبه اول تیرماه پا به عرصه مطبوعات گذاشت.

گزارش از جلسات محرمانه محمود احمدی‌نژاد با عنوان‌ «دولت در سایه تشکیل شد!» و گزارشی انتقادی از پخش برنامه تلویزیونی ماه عسل با تیتر «درآمد نجومی احسان علیخانی از اشک مردم» از دیگر مطالب جنجالی شماره نخست این هفته نامه است که در صفحه نخست تیترهای آن درج شده است.

 هفته نامه طلوع صبح نوشته است:

با شروع ماه مبارك رمضان مطابق چند سال گذشته شاهد پخش برنامه ماه عسل از شبكه سه سيما هستيم. تنها پس از پخش چند قسمت از اين مجموعه به دلايل متفاوتي همچون عدم نوآوري در موضوع و اجرا، بدآموزي براي قشر مخاطب جوان و ...انتقادات فراواني به آن صورت گرفته است، اما انتشار اسنادي از قرار دادهاي مالي اين برنامه تلويزيوني و نحوه اسپانسرينگ صورت گرفته، تهيه كننده و مجري اين برنامه احسان عليخاني را با چالشي جدي رو به رو خواهد كرد .

 

ميزان پرداختي سازمان صدا و سيما به تهيه كننده در برنامه هاي مشاركتي عظيم و با بيننده بالا در بهترين حالت به دقيقه اي ٥٠ هزار تومان ميرسد، كه اگر بخواهيم ماه عسل را از اين اصل مستثني كنيم و آن را جز برنامه هاي مناسبتي مانند ويژه برنامه شب عيد به حساب بياوريم دقيقه اي ١٠٠ هزار تومان براي آن در نظر ميگيريم كه با محاسبه اي سرانگشني در طول ٣٠ روز ماه مبارك رمضان مبلغ ٢٥٠ ميليون تومان عددي توجيه پذير براي تهيه كنندگي اين برنامه به نظر ميرسد .

 

جالب است كه بدانيد شنيده ها حاكي از آن است او مبلغ ١٢٠٠٠٠٠٠٠٠ يك ميليارد و دويست ميليون تومان را براي يك ماه طلب كرده است، كه علاوه بر اين مبلغ ١٠ درصد از دريافتي سازمان به عنوان حق آورندگي اسپانسر به آورنده حامي مالي تعلق ميگيرد.

 

گفته مي شود احسان عليخاني كه تهيه كنندگي ويژه برنامه نوروز را نيز بر عهده داشت علاوه بر مبالغ دريافتي براي تهيه و مجري گري، ٢٠٠ ميليون تومان نيز به عنوان حق آورندگي دريافت كرد.

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید