شنبه, 18 آبان 1398 01:13

«مطرب» و «چشم و گوش بسته» به گیشه ی سینما ها رونق دادند/ از خواننده عروسی در استانبول تا یک قتل، دو متهم و چندساعت مهلت

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
«مطرب» و «چشم و گوش بسته» به گیشه ی سینما ها رونق دادند/ از خواننده عروسی در استانبول تا یک قتل، دو متهم و چندساعت مهلت «مطرب» و «چشم و گوش بسته» به گیشه ی سینما ها رونق دادند/ از خواننده عروسی در استانبول تا یک قتل، دو متهم و چندساعت مهلت

سی و یک نما_ در حالی‌که طی چند ماه گذشته گیشه سینمای ایران روزهای کم فروشی را پشت سر گذاشته بود، این هفته با اکران چند فیلم جدید، مخاطبان بار دیگر روی خوشی به سینمای ایران نشان دادند.

 

در میان فیلم‌های اکران پاییز، استقبال مخاطبان از «مطرب» ساخته مصطفی کیایی و «چشم وگوش بسته» به کارگردانی فرزاد موتمن فاصله زیادی با فیلم‌های دیگر دارد.

داستان فیلم "مطرب" درباره یک خواننده کاباره‌ای است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ همچون این طیف خواننده‌ها از صحنه کنار می‌رود اما چون به اندازه کافی از شهرت و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی‌تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم‌ تبدیل می‌شود و... .

"چشم و گوش بسته" داستان مردی است که توسط یک زن تبهکار کُشته میشود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت میکنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند ...
«چشم و گوش بسته» با بازی امین حیایی، بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی، مانی حقیقی، پوریا پورسرخ و لیندا کیانی کمدی موفق این روزهای سینماست که استقبال و واکنشهای بسیار خوبی بین مردم و مخاطبان سینما داشته است.

همچنین فیلم «مطرب» با بازی پرویز پرستویی، محسن کیایی، الناز شاکردوست و مهران احمدی هم توانست در دو روز اول رکوردار فروش سینماها شود.

به اعتقاد کارشناسان، با تداوم اقبال مردمی و فروش دو فیلم «مطرب» و «چشم و گوش بسته» باید چشم انتظار روزهای خوب و پر رونق گیشه سینماها باشیم.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید